گام چهارم در آنالیز دستگاه لیزر رقبا : بازنگری لینک‌های محل ورود

لینک‌های محل ورود یا این که بک لینک همانند ستون فقرات در باصرفه سازی تارنما یا به عبارتی دستگاه لیزر کار مینمایند . به همین جهت در باز‌بینی دستگاه لیزر رقبا می بایست لینک‌های محل ورود به سایت‌شان را باز‌بینی نمائید . به مبدا لینک‌ها , تعدادشان و نوشته مورد بهره در آن ها دقت کنید تا راز پیروزی حریف را بدست آورید . معمولا در نظارت دستگاه لیزر رقبا ایده‌های قابل قبولی برای لینک به سایت‌تان خواهید یافت . چنانچه حریف شما از سایت‌های مطلوب و پر بازدیدی پیوند دارد که شما از وجودشان بی خبر بودید , با صاحبان این سایت‌ها تماس گرفته و در صورت قابلیت و امکان لینک و پیوند قابل قبولی برای سایت خویش تنظیم نمایید .
بررسی لینک و پیوند ورودی رقبا

بازنگری پیوند محل ورود رقبا

برای بررسی بک لینک‌های سایت رقبا می‌توانید از ابزارهای رایگانی مثل ابزار پر اسم و رسم سایت ماز یعنی Open Site Explorer استفاده نمائید .
قدم پنجم در باز‌بینی دستگاه لیزر رقبا : باز‌نگری عوامل دیگر دستگاه لیزر

برای دستگاه لیزر مطلوب تارنما لغات دارای اهمیت و لینک محل ورود نقش مهمی را ایفا می‌نمایند , اما تمامی چیز به همین‌جا ختم نمیشود . برای موفقیت در باز‌نگری دستگاه لیزر رقبا شما باید درجه الکسا , رنک گوگل ( GPR ) و عملکرد آنها در موتورهای جستجوی دیگر مانند Yahoo و Bing را هم بررسی نمایید . همینطور تعداد صفحات ایندکس شده از تارنما رقیب به وسیله موتورهای جستجو را هم در حیث داشته باشید .
قدم ششم در بررسی دستگاه لیزر رقبا : نظارت میزان حضور در شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی امروزه نقش مهمی در ارتقاء ورود یوزرها به سایت‌ها دارا‌هستند . به همین منظور چک دستگاه لیزر رقبا دراین مورد رویت کرد قابل قبولی از عملکردشان به شما خواهد بخشید . Instagram , Telegram و LinkedIn از مهم ترین منابع جذب بازدیدکنندگان به سایت‌ها می‌باشند . در این شبکه‌ها رقبای خویش را پیدا نمائید و با اضافه شدن به لیست دوستان‌شان ترازو محبوبیت و فعالیت های‌شان را تحت نظر بگیرید .